Početak nečeg novog

Pošto je ovo za mene nešto sasvim novo, trebaće mi malo vremena da se ja opustim i prilagodim. Muči me pitanje od čega početi? Šta prvo uraditi ili reći a da zadovoljim i svoje i vaše kriterijume?

Za početak ću navesti moje razloge zašto ja volim da šijem. To je za mene jedan način da se iskažem, da istaknem svoju individualnost. U današnje vreme, sa naprednom tehnologijom i velikom tekstilnom proizvodnjom, sa preplavljenošću kineskim proizvodima( svaka čast njima i na njihovom umeću da sve iskopiraju i naprave) ja ipak više volim da ja sebi poklonim nešto lepo i mojih ruku delo. Možda na taj način dajem pečat vremenu u kojem živimo. 

Tako da ću se od sada truditi da sve ovo što znam, a znam dosta, podelim sa drugima na jedan nov način za mene a koji pruža velike mogućnosti. Tako oprostite mi na početničkim greškama.

5 коментара (+додајте свој?)

  1. Marina
    апр 19, 2010 @ 00:18:51

    Draga bas bih volela da procitam neke tvoje tekstove.Drago mi je da si puna entuzijazma.

    Одговор

  2. sveosivenju
    апр 19, 2010 @ 00:25:14

    Hvala puno. Biće puno toga lepog.

    Одговор

  3. Danijela
    апр 21, 2010 @ 11:42:58

    Baš mi je drago što sam te našla 🙂
    O šivenju malo znam, a volela bih da naučim puno toga. Imam mašinu koja je mojih godina i koristim je za šivenje najjednostavnijih stvarčica…
    Nadam se da ću ovde naći puno korisnih saveta 🙂

    Одговор

  4. sanja
    апр 19, 2011 @ 08:58:04

    Drago mi je sto ima ljudi koji jos uvek misle kao ti…pomalo znam da sijem,ali volela bi da naucim mnogo toga,nadam se da cu ovde naci mnogo toga….

    Одговор

Оставите одговор

Licenca

Creative Commons licenca
Ovo delo je licencirano pod uslovima licenceCreative Commons Autorstvo-Nekomercijalno-Bez prerada 3.0 Unported .
