Suknja sa tri karnera

Pre neki dan moja drugarica je slavila rođendan svojoj ćerkici. Šta da joj poklonim? Pitala sam se, jer u tom trenutku nisam imala dovoljno novca da kupim neki poklončić, a i da budem iskrena htela sam da joj poklonim nešto što sam ja uradila. Ali moj problem je bio što nisam imala ideju šta bi to moglo da bude.I tako svaki put kad nešto treba da uradim ja nemam ideju. Ali zato kad legnem da spavam ideje nadolaze kao lude. Ali ja u tim trenucima ne preduzimam ništa tako da te ideje odlaze u etar i ne vide svetlost dana. I to me najviše izluđuje.

Rođendan je bio zakazan u 16:30 a ja u 12:00 još nisam imala ideju. Hvala Bogu pa sam se smilovala samoj sebi i pronašla  materijal u svojim krpicama. I onda shvatim da će vreme brzo proći i da ćemo ja i moja ćerkica otići na taj rođendan bez poklona, jer eskiviranje rođendana nije bila opcija. I kao što to uvek bude u poslednjem trenutku sednem i skrojim delove za suknjicu na tri karnera.

 Ova divna suknjica nikada ne izlazi iz mode.   Model je lak za izradu. Ne zahteva ni mnogo vremena a ni mnogo materijala.

Sama izrada nije trajala duže od sat vremena a učinak je predivan.

 Ovaj model je prikladan i za decu i za odrasle. Preporučuje se materijal koji ima lep pad. Mogućnosti za kombinaciju modela su mnogobrojne. Na primer suknjica može biti izrađena sa više karnera, karneri mogu biti različitih dužina, svaki karner različitih boja i dezena, kraća ili duza i tako dalje.

Ono što je bitno prilikom krojenja ovakvih suknji je to da prvi ili gornji karner bude 15-tak cm širi od širine kukova. Svaki naredni karner će biti širi za onoliko koliko se želi da suknja bude nabrana, odnosno široka na dnu. Od toga zavisi i koliko je materijala potrebno za izradu jedne ovakve suknje. Isto tako je bitno da se prilikom izračunavanja dužina suknje uzima u obiz dodaci za šavove, porub i pregib za lastiš.

Ovake suknje po mom mišljenju su veoma udobne. Ali je isto tako bitno da se prilikom pranja vodi računa o temperaturi vode da nebi došlo do razlivanja boja s karnera na karner.

Оставите одговор

Licenca

Creative Commons licenca
Ovo delo je licencirano pod uslovima licenceCreative Commons Autorstvo-Nekomercijalno-Bez prerada 3.0 Unported .
