Kako se šije suknja sa karnerima

U mojim prvim postovima sam pisala o suknjici sa tri karnera. Pošto sam bila u žurbi kada sam je šila i nisam stigla da sve pripremim za blog  osećala sam se dužnom da na bilo koji način pronađem nešto što je slično mojoj izradi te suknjice. I pronašla sam. Na ovom mestu ćete videti korak po korak šivenje suknje na karnere. Na engleskom je jeziku, ali su fotografije super urađene tako da vam tekst neće mnogo nedostajati. Kliknite ovde. Nadam se da će vam ovo biti od koristi i da ćete uživati pri izradi ovakve suknje.

1 коментар (+додајте свој?)

  1. zorica
    дец 13, 2010 @ 04:01:09

    odusevljena sam vasim stranicama!

    Одговор

Оставите одговор

Licenca

Creative Commons licenca
Ovo delo je licencirano pod uslovima licenceCreative Commons Autorstvo-Nekomercijalno-Bez prerada 3.0 Unported .
