Slatke šivaće mašine

Ja pored šivanja puno volim da pravim i jedem slatkiše a naročito torte. Nisam mogla da odolim a da moje oduševljenje ne podelim sa nekim.

Zar nije prelepa, mmm. Da ovo je torta. Pronašla sam je ovde.

Ova me podsetila na moju prvu mašinu koju sam imala kao dete. Ovde možda nađete nešto što će vas asocirati na detinjstvo.

I ovde možda nađete nešto vama interesantno.

Pošto sam krenula u crno beloj kombinaciji evo još jedna prelepa mašina ali u beloj boji.

Pronašla sam je ovde.

Toliko su mi lepe da je pitanje i da li bih imala snage da ih pojedem, bilo bi mi žao da ih pokvarim.

2 коментара (+додајте свој?)

  1. dragicap
    јун 06, 2010 @ 17:34:46

    Blog je divan i interesantan ,jedino mi smeta sto se i ja pronadjoh u ove slatke sivace masine ! Posebno u prvoj recenici .Nisam bas morala, zar ne!

    Puno pozdrava !

    Одговор

  2. ljiljana
    јан 10, 2011 @ 20:47:57

    Bas lepe i slatke kombinacije.Bravo majstorice!

    Одговор

Оставите одговор

Licenca

Creative Commons licenca
Ovo delo je licencirano pod uslovima licenceCreative Commons Autorstvo-Nekomercijalno-Bez prerada 3.0 Unported .
